مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-13اجتماعي

کاهش سن اعتیاد به ویژه در بین دانش آموزان/لزوم ساخت دو کمپ ماده 16 در یزد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید دو کمپ ماده 16 هر کدام با ظرفیت 500 نفر با مشارکت خیرین در یزد ساخته شود.

- ایسنا/یزد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید دو کمپ ماده 16 هر کدام با ظرفیت 500 نفر با مشارکت خیرین در یزد ساخته شود.

علی اکبر عزیزی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با اشاره به کاهش سن اعتیاد به ویژه در بین دانش آموزان، گفت: پیشگیری این موضوع در مدارس باید به صورت ویژه در دستور کار قرار آموزش و پرورش گیرد و در انجمن اولیا و مربیان آموزش های لازم به والدین و معلمان داده شود تا این میدان مین گذاری شده، سریع تر جمع شود و افراد بیشتری گرفتار نشوند.

وی با بیان این که اکثر افراد بر اثر ناآگاهی در دام اعتیاد می افتند، افزود: باید بسته آموزشی با هدف باز دارندگی در استان تهیه و اجرا شود و این آموزش ها با مقایسه دوران قبل و بعد از اعتیاد، عاقبت گرفتار شده در دام اعتیاد را به نمایش بگذاریم.

عزیزی با اشاره به این که دستگاه قضایی به خوبی پای برخورد با فروشندگان مواد مخدر ایستاده است، ادامه داد: آموزش و پرورش و دانشگاه ها نیز در صورت مشاهده خرده فروش های مواد مخدر در داخل و اطراف دانشگاه ها و مدارس به مراکز قضایی گزارش دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سن اعتیاد به ویژه در بین دانش آموزان/لزوم ساخت دو کمپ ماده 16 در یزد

کاهش سن اعتیاد به ویژه در بین دانش آموزان/لزوم ساخت دو کمپ ماده 16 در یزد