مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:402023-11-22سياسي

یک مسئول: کرمانشاه در دفاع مقدس 900 شهید دانش آموز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است


با عطر حضور دو تن از شهدای گمنام در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

- ایسنا/کرمانشاه یادواره شهدای دانش آموزی - لاله های روشن- با عطر حضور دو تن از شهدای گمنام در سالن شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.

سلمان محمدی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه، امروز(اول آذر) در این مراسم، با گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه بسیج یادگار ارزشمند حضرت امام(ره) و نماد آگاهی همراه با معنویت است، گفت: فرمان امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج یک پدیده استثنایی بود که اسلام و انقلاب را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرد.

وی تفکر بسیج را نجات بخش عنوان کرد و افزود: تفکر بسیج باعث شده امروز جوانان غزه در برابر رژیم کودک کش اسراییل که از سوی آمریکا حمایت می شود، بایستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه از فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ با عظمت یاد کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان متولی امر تعلیم و تربیت باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهد.

وی با بیان اینکه ایثار، شجاعت، ساده زیستی و دیگر خصایص پسندیده در سبک زندگی شهدا موج می زد و باید دانش آموزان را با سبک زندگی این عزیزان آشنا کنیم، گفت: باید دانش آموزان را در جریان از خودگذشتگی شهدا و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس قرار دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مسئول: کرمانشاه در دفاع مقدس 900 شهید دانش آموز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است

یک مسئول: کرمانشاه در دفاع مقدس 900 شهید دانش آموز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است