مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:212023-12-02سياسي

بزرگترین مزرعه شتر داشتی کشور در منطقه لواریاب افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان به همراه مصطفی میرحسینی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان و جمعی دیگر از مدیران استانی و شهرستانی از روند احداث بزرگترین مزرعه شتر داشتی کشور در منطقه لواریاب شهرستان زاهدان بازدید کرد.

میرحسینی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: این مزرعه اکولوژیک پرورش شتر داشتی با ظرفیت 3 هزار نفر شتر داشتی و اعتباری بالغ بر 1000 میلیارد ریال، با افق توسعه پرورش شتر در استان و تولید سالیانه 2 هزارتن گوشت و یک هزارتن شیر شتر و ایجاد فرصت های شغلی جدید برای 100 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیرمستقیم به زودی توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در مجتمع لواریاب زاهدان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: ایجاد اشتغال پایدار روستایی، تقویت شترداران بومی و ایجاد زنجیره تولید محصولات شیر و گوشت شتر از دیگر اهداف این طرح است که توسط شرکت گسترش توسعه گری پردیس وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و با مشارکت اداره کل جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان دنبال می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همچنین مدیریت فیزیولوژی تولید مثل و پرورش دام با تکنولوژی روز دنیا، ایجاد کارگاه های فرآوری پشم و پوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین مزرعه شتر داشتی کشور در منطقه لواریاب افتتاح می شود

بزرگترین مزرعه شتر داشتی کشور در منطقه لواریاب افتتاح می شود