مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 13:102023-11-22سياسي

تاکید آیت الله اعرافی بر لزوم تقویت گردشگری زیارت


مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه کنگره بین المللی حضرت رضا(ع) باید عرصه گردشگری زیارت را نیز فعال کند، گفت: باید زیرساخت های رفت و آمد جهانیان به حرم مطهر امام رضا(ع) افزایش پیدا کند.

- ایسنا/قم مدیر حوزه های علمیه با اشاره به اینکه کنگره بین المللی حضرت رضا(ع) باید عرصه گردشگری زیارت را نیز فعال کند، گفت: باید زیرساخت های رفت و آمد جهانیان به حرم مطهر امام رضا(ع) افزایش پیدا کند.

به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله علیرضا اعرافی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید سعیدرضا عاملی، دبیر علمی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا(ع) با اشاره به ورود این امام همام به ایران و حضور آن حضرت اظهار کرد: حضور دو ساله امام رضا(ع) در مرو، بخش بی نظیر و بی مانندی در تاریخ امامت و تشیع است.

وی اضافه کرد: هجرت امام رضا(ع) تنها هجرت معصومین از کشورها و مناطق عرب نشین بوده است و امام رضا(ع) با این هجرت تهدید زمان خود را به فرصت تبدیل کردند.

مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه امام رضا(ع) جاذبه های بسیاری در سطح بین المللی دارند، مطرح کرد: میلیون ها نفر شیعه عاشق امام رضا(ع) داریم که حتی یک مرتبه نیز به زیارت ایشان مشرف نشده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید آیت الله اعرافی بر لزوم تقویت گردشگری زیارت

تاکید آیت الله اعرافی بر لزوم تقویت گردشگری زیارت