مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 13:552023-11-24سياسي

سردار فدوی: نزدیک به 100 کشور دنیا مظلومیت فلسطین را فریاد زدند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 92 کشور دنیا علیه اسراییل تظاهرات کردند و همچنان نیز ادامه دارد؛ در حقیقت نزدیک به 100 کشور دنیا ظالم بودن اسراییل و مظلوم بودن فلسطین را فریاد زدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،سردار سرتیپ علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع بزرگ 30 هزار نفری بسیجیان سراسر استان و شهر اهواز گفت: بسیج گروهی بی ادعا و تمام نشدنی است، از همین رو هر کاری که بسیج و سپاه پای کار آن رفتند، موفق شده است.

او افزود: اکنون دنیای غرب امکانات مادی شان بیشتر است، اما نمی توانند در جبهه حق کوچک ترین پیروزی بدست آورند، زیرا این وعده خداوند است که در تقابل حق و باطل، حق پیروز خواهد شد.

فدوی با بیان اینکه صددرصد باید مطمئن باشیم که خداوند حق را پیروز می کند، بیان کرد: دشمنان 45 سال علیه انقلاب اسلامی با تمام توان اقدام کرده اند ولی در نهایت پیروز نشده اند؛ قریب 50 روز است که استکبار عالم علیه یک گروه کوچک اقدام می کنند و در این راستا حتی به کودکان شیر خواره رحم نمی کنند، اما به اهداف خود دست نیافتند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آنها ذلیلانه از راه دور در مناطق مسکونی بمباران انجام می دهند و کشتارشان را به بیش از 14 هزار نفر رساندند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: نزدیک به 100 کشور دنیا مظلومیت فلسطین را فریاد زدند

سردار فدوی: نزدیک به 100 کشور دنیا مظلومیت فلسطین را فریاد زدند