مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-02اقتصادي

تأمین 100 تن میوه شب یلدا در ایلام


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ایلام گفت: میزان 100 انواع میوه شب یلدا در اختیار مراکز عرضه قرار خواهد گرفت.

- محراب غریبی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری ایلام، صبح شنبه 11 آذر ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا، تمهیدات لازم جهت تامین میوه این ایام در شهر ایلام اندیشیده شده است.

  وی افزود: در این راستا میزان 100 تن انواع میوه در اختیار مراکز فروش قرار خواهد گرفت.

 رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ایلام ادامه داد: این مقدار میوه در شهر ایلام توسط 2 مرکز عرضه تنظیم بازار واقع در میدان میلاد و میدان دفاع مقدس این شهر توزیع خواهد شد.

 غریبی خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز می توانند از 25 آذر ماه تا شب یلدا میوه مورد نیاز خود را که براساس نرخ روز بازارچه میادین میوه و تره بار شهر تهران نرخ گذاری شده را تهیه کنند.

  این مقام مسئول تصریح کرد: سعی داریم در راستای تامین حقوق مصرف کنندگان میوه شب یلدا با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار شهروندان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است که در 9 آذر 1401 ثبت میراث جهانی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 100 تن میوه شب یلدا در ایلام

تأمین 100 تن میوه شب یلدا در ایلام