مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-28ورزشي

آرزویم کسب سهمیه و مدال المپیک مچ اندازی است


نخستین بانوی مدال آور مچ اندازی ایران گفت: طبق اعلام مسئولان المپیک قرار شده ورزش مچ اندازی در سال 2025به عنوان یکی از رشته های المپیکی محسوب شود لذا بزرگترین آرزوی من کسب سهمیه المپیک و بعد از آن کسب مدال در این مسابقات است.

- ایسنا/آذربایجان غربی نخستین بانوی مدال آور مچ اندازی ایران گفت: طبق اعلام مسئولان المپیک قرار شده ورزش مچ اندازی در سال 2025به عنوان یکی از رشته های المپیکی محسوب شود لذا بزرگترین آرزوی من کسب سهمیه المپیک و بعد از آن کسب مدال در این مسابقات است.

کارینا کرمی 15 ساله و اهل شهرستان شاهین دژ در گفت و گو با ایسنا افزود: مسابقات جهانی قزاقستان دومین تجربه ورزشی من در مسابقات بین المللی بود و کسب مدال برنز در رده سنی مثبت 70 نوجوان نیز اولین مدال بانوان ایران در مسابقات جهانی مچ اندازی است.

وی با اشاره به اینکه در اولین حضور خود در مسابقات استانی توانست مقام اول را کسب کند، خاطرنشان کرد: بعد از مسابقات استانی در مسابقات مستر یونیوس که به میزبانی رامسر برگزار شد، مدال طلا و نقره گرفتم و همین منجر به دعوت من به اردوی تیم ملی شد.

این قهرمان بانوی مچ اندازی ایران اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کام آزاد آسیا نیز در وزن مثبت 70 کیلوگرم نوجوانان در دست چپ طلا و در دست راست نیز برنز گرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزویم کسب سهمیه و مدال المپیک مچ اندازی است

آرزویم کسب سهمیه و مدال المپیک مچ اندازی است