مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:302023-12-20ورزشي

نیمار دل همه را کباب کرد ؛ گریه و زاری هنگام معالجه (+فیلم)


با تایید پزشک تیم ملی برزیل، نیمار رقابت های کوپا آمریکا را به دلیل مصدومیت از دست داد! - نیمار دل همه را کباب کرد ؛ گریه و زاری هنگام معالجه (+فیلم) با تایید پزشک تیم ملی برزیل، نیمار رقابت های کوپا آمریکا را به دلیل مصدومیت از دست داد! تصاویری که از یک جلسه فیزیوتراپی نیمار در برزیل منتشر شده نشان می دهد او با چه ‏شرایط دشواری مواجه است.

نیمار می گوید یک ماه است با اشک و آه زندگی می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از ورزش سه ، نیمار برای اینکه به هوادارانش یادآوری کند پاره شدن رباط ‏صلیبی چه مصدومیت دشوار و دردناکی است ویدیویی از یک جلسه فیزیوتراپی خود در ‏برزیل منتشر کرد.

‏ ستاره برزیلی الهلال در ماه نوامبر و درحالی که برای حضور در بازی های تیم ملی کشورش ‏به برزیل برگشته بود رباط صلیبی پاره کرد تا عملا فصل را از دست بدهد.

‏ در ویدیویی که نیمار امروز از یک جلسه فیزیوتراپی منتشر کرده او را بارها در حال فریاد ‏زدن می بینیم و چندبار هم ستاره برزیلی در حال گریه کردن از درد دیده می شود.

این ‏تصاویر نشان می دهد بر خلاف ادعاهای برخی منتقدان او ریکاوری را ساده نگرفته و ‏اتفاقا برنامه ای فشرده برای بازگشت هر چه سریع تر به میادین در پیش گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمار دل همه را کباب کرد ؛ گریه و زاری هنگام معالجه (+فیلم)

نیمار دل همه را کباب کرد ؛ گریه و زاری هنگام معالجه (+فیلم)