مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:202023-11-28اقتصادي

افتتاح پایگاه امدادونجات جاده ای محور همدان- قزوین در دهه فجر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از افتتاح یک پایگاه امدادونجات جاده ای در محور همدان- قزوین در دهه فجر امسال خبر داد.

- علی سنجربگی در بازدید از پایگاه در حال ساخت شهید میرزایی در محور همدان- قزوین، افزود: این پایگاه به مساحت 250 مترمربع زیربنای مفید و با اعتبار بیش از چهار و نیم میلیارد تومان در حال ساخت است و دهه فجر افتتاح می شود.

وی با اشاره به پیشرفت 75 درصدی این پایگاه، ادامه داد: براساس صحبت هایی که با پیمانکار پروژه انجام دادیم، قرار است پایگاه جاده ای امدادونجات شهید میرزایی در دهه فجر 1402 با ایجاد اشتغال برای 15 نفر افتتاح شود.

سنجربگی با بیان اینکه هر پایگاه جاده ای حدود 50 میلیارد تومان برای جمعیت هلال احمر هزینه دارد، تصریح کرد: ساخت فضای فیزیکی هر پایگاه جاده ای امدادونجات حدود 10 میلیارد تومان هزینه دارد و 40 میلیارد تومان نیز باید برای تجهیزات، ناوگان امدادونجات و آمبولانس هزینه شود.

وی گفت: عمده اعتبارات ساخت این پایگاه از محل کمک های جمعیت هلال احمر است که از مرکز دریافت کردیم همچنین اعتبارات استانی و شهرستانی نیز برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

براساس گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان همدان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان خاطرنشان کرد: زمین این پایگاه نیز متعلق به منابع طبیعی استان هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه امدادونجات جاده ای محور همدان- قزوین در دهه فجر

افتتاح پایگاه امدادونجات جاده ای محور همدان- قزوین در دهه فجر