مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 06:402023-12-06سياسي

ورود آقایان ممنوع؛ اینجا خوابگاه دختران مستقل است


خوابگاه دخترانه چمران یک خوابگاه دانشجویی است که صفر تا صد مسؤولیت آن به عهده دختران است، به طوریکه از امور تأسیسات گرفته تا کارهای مربوط به صنف های مختلف را دختران خودشان انجام می دهند.

- * اینجا حریم خصوصی ما است چند دقیقه ای مهمانشان بودم، نگاهی کلی به خوابگاهشان انداختم خوابگاهی با 6 تخت که هر کدام پرده رویش را پوشانده بود و به قول خودشان حریم خصوصی شان بود، این اتاق برعکس اتاق قبلی میزها را وسط قرار داده بودند که برای درس خواندن هم کارشان آسان تر بود.

دخترهای مرتب و با سلیقه ای بودند، اتاقشان را با سلیقه چیده بودند، یکی از آنها پشت تخت خواب خود ریسه و عکس چسبانده بود، وقتی به اتاقشان می نگریستم حقیقتا لذت می بردم.

دختری که گوشه نشسته بود و به حرفهای ما با دقت گوش می داد، مکث کرد و با اشاره به دوستش گفت گربه ها را بگو؛ برایم عجیب بود گربه ها! یعنی چی؟دختری که داشت صحبت می کرد، به آرامی گفت  آهان ما دانشجویان یک مشکل جدی دیگری داریم به اسم گربه ها من که خودم ترس شدیدی از گربه ها دارم؛ گفت: دانشجویان به گربه ها غذا می دهند، همین امر باعث می شود که گربه ها  وارد خوابگاه شوند و این یک مشکل اساسی برای همه ما دانشجویان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود آقایان ممنوع؛ اینجا خوابگاه دختران مستقل است

ورود آقایان ممنوع؛ اینجا خوابگاه دختران مستقل است