مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 22:402023-12-18اقتصادي

بانک ها سودآور شدند


با اصلاح ساختار مالی بانک های دولتی زیان ده از سال گذشته در دولت سیزدهم تمام 143 بانک تحت مدیریت دولت غیر از یک بانک وارد سودآوری شده اند.

- وزیر اقتصاد گفت: با اصلاح ساختار مالی بانک های دولتی زیان ده از سال گذشته در دولت سیزدهم تمام 143 بانک تحت مدیریت دولت غیر از یک بانک وارد سودآوری شده اند.

به لحاظ کفایت سرمایه نیز غیر از بانک های ملی و سپه بقیه بانک ها عملکرد منفی داشتند که امسال مثبت می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید احسان خاندوزی در جلسه نظارت ستادی که با حضور سید ابراهیم رییسی، رییس جمهوری در وزارت اقتصادبرگزار شد به ارائه گزارشی از فعالیت های این وزارتخانه پرداخت و گفت: وزارت اقتصاد بر اساس رسالت و نقشی که از ابتدا برای آن تعریف شده، سه محور اساسی برای خود در این خصوص تعریف کرد، محور اول تامین مالی خود دولت بود که هر چقدر سال های تحریمی گذشت، دولت سهم بیشتری را از لحاظ درآمدهای پایدار بیشتر به وزارت اقتصاد متکی شد.

در حال حاضر در لایحه بودجه سال آینده بیش از دو سوم درآمدهای بودجه عمومی دولت از طریق زیر مجموعه های وزارت اقتصاد تامین می شود.

وی افزود: محور دوم، تسهیل تولید و کسب و کارهاست که به لحاظ تاریخی و سنتی وزیر اقتصاد نقش ارتباطی و تسهیل کننده ای در هیات مقررات زدایی و شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در موارد متعدد ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها سودآور شدند

بانک ها سودآور شدند