مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-09اقتصادي

آغاز ساخت نخستین «صنعت شهر» کشور در ماهشهر


مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به آغاز ساخت اولین صنعت شهر کشور در ماهشهر گفت: در یک اقدام جهادی و با کمک دولت، فرآیند خانه دار شدن کارکنان صنایع استان تسهیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان اظهار کرد: ساخت 10 هزار واحد مسکونی برای شهرهای صنعتی در استان خوزستان پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز برای ساخت مسکن کارکنان فولاد اکسین و گروه ملی فولاد تامین شده است، عنوان کرد: ساخت اولین صنعت شهر کشور با 3 هزار واحد در ماهشهر آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: نگاه بدنه کارشناسی و مدیریت این اداره کل، به سمت گسترش صنعت شهرها در استان بوده تا در کنار ابر پروژه نهضت ملی مسکن، قدری از مشکلات مردم کاسته شود.

وی از پیشرفت فیزیکی 30 درصدی نهضت ملی مسکن در خوزستان خبر داد و افزود: اکنون 12 هزار واحد مسکونی در خوزستان در حال ساخت است.

بیات منش به تامین زمین مسکن حمایتی برای 86 هزار نفر در خوزستان اشاره کرد و گفت: تاکنون 95 درصد زمین لازم برای ساخت در شهرهای استان فراهم شده است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت نخستین «صنعت شهر» کشور در ماهشهر

آغاز ساخت نخستین «صنعت شهر» کشور در ماهشهر