مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-03سياسي

دانشجو مربوطه دچار مشکل روحی بوده و هیچ قصد و غرض سیاسی نداشته است


در پی انتشار یک ویدئو که نشان می دهد بامداد 11 آذرماه، یک دانشجوی پسر از اتاق خود بیرون آمده و یک اسپری فلفل را در محیط کریدور خوابگاه خالی می کند، - در پی انتشار ویدئوی خالی کردن اسپری فلفل در دانشگاه اصفهان در فضای مجازی؛ دانشجو مربوطه دچار مشکل روحی بوده و هیچ قصد و غرض سیاسی نداشته است ایسنا/اصفهان در پی انتشار یک ویدئو که نشان می دهد بامداد 11 آذرماه، یک دانشجوی پسر از اتاق خود بیرون آمده و یک اسپری فلفل را در محیط کریدور خوابگاه خالی می کند، مسئولین دانشگاه معتقد هستند که این دانشجو دچار مشکل روحی بوده و هیچ قصد و غرض سیاسی در کار نبوده است.

  بهمن زینلی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان در خصوص استفاده از اسپری فلفل توسط یکی از دانشجویان در محیط خوابگاه پسرانه دانشگاه اصفهان در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بامداد شنبه، 11 آذر ماه، حدود ساعت 1:30، دانشجویی از اتاق خود بیرون آمده و یک اسپری فلفل را در محیط کریدور خوابگاه خالی کرده است.

وی ادامه داد: در پی این اتفاق، دانشجویان دیگر از اتاق های خود خارج شدند و پس از آن حراست دانشگاه نیز در محل حاضر و با این دانشجو برخورد کردند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه اصفهان، در رابطه با دلیل انجام این عمل توسط این دانشجو، یادآور شد: واحد مشاوره دانشگاه اصفهان تشخیص داده است که این دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو مربوطه دچار مشکل روحی بوده و هیچ قصد و غرض سیاسی نداشته است

دانشجو مربوطه دچار مشکل روحی بوده و هیچ قصد و غرض سیاسی نداشته است