مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:102023-12-10فرهنگي

مبارزه با انحصارگرایی مهم ترین دغدغه «سینماشهر»؛ دنبال سهم بخش خصوصی نیستیم


مدیرعامل موسسه «سینماشهر» بااشاره به مهم ترین دغدغه ما در سینماشهر مبارزه با این انحصار و تعادل در بازار تجهیزات و اقدامات فنی سینما است، تاکید کرد که «به دنبال تسهیل گری هستیم، - خبرگزاری فارس ـ گروه هنر و رسانه: در قسمت قبلی گفت وگو با هاشم میرزاخانی مدیرعامل مؤسسه سینما شهر (اینجا بخوانید) در رابطه با افزایش کیفیت پخش و آثار سینمایی صحبت کردیم، تاریخچه تشکیل سینماشهر گفته شد و تلاش هایش برای ایجاد بستر مناسب درزیرساخت سینما توضیح داده شد.

در مقابل وجود بیش از 160 شهر پرجمعیت فاقد سینما هم نکته تلخی بود که از سوی متولی ایجاد زیرساخت و تشکیلات فنی سینما مطرح شد، در ادامه میرزاخانی از راهکارهایی که برای ایجاد سینما در این شهرها در حال انجام بود سخن گفت.

علاوه بر این موارد می توان گفت که توعه زیرساخت سنیما می تواند میزان مخاطب آن را نیز افزایش دهد، شکل پخش فیلم به مناطق دوردست، تسهیل در بلیت فروشی و ترغیب مخاطبان خاموش سینمای ایران می تواند کمک بزرگی در این راستا داشته باشد.

در این قسمت هاشم میرزاخانی از سختی های سینماشهر در مقابله با انحصارگرایی در تامین تجهیزات سنیما برای کاهش هزینه آن سخن گفت، تدابیر سینماشهر برای افزایش مخاطب و توسعه بازار سینما نیز بخش بعدی این گفت وگو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبارزه با انحصارگرایی مهم ترین دغدغه «سینماشهر»؛ دنبال سهم بخش خصوصی نیستیم

مبارزه با انحصارگرایی مهم ترین دغدغه «سینماشهر»؛ دنبال سهم بخش خصوصی نیستیم