مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:002023-11-26ورزشي

عملکرد درخشان مس سونگون با والیبالیست های جوان و بومی


دور رفت لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور چندی پیش به اتمام رسید و شاگردان غیاثی در مس سونگون در پایان دور رفت، در جایگاه سومی گروه خود قرار بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تیم والیبال مس سونگون که در میانه تغییرات مدیریتی شنیده می شد دیگر تیمداری نمی کند، با حمایت های مالی و معنوی نجف زاده مدیرعامل باشگاه، با ترکیب 90 درصد بومی در ترکیب بازیکنان، میانگین سنی 21 و کادرفنی کاملا بومی تحت هدایت محمد عمده غیاثی، روانه مسابقات شد.

مدیریت باشگاه و کادرفنی تیم بارها سیاست گذاری تیم والیبال مبنی بر جوان گرایی و بومی سازی را در گفت وگوهای خود تاکید کردند که هدف از این موضوع، کشف استعدادهای بومی و شکوفایی استعداد این ورزشکاران از اولویت های اصلی تیم والیبال می باشد.

البته در این خصوص نیم نگاهی نیز برای صعود به لیگ برتر و کسب جایگاه مناسب تیمی در نظر گرفته شده است.

7 پیروزی 3 بر صفر و پیروزی راحت مقابل تیم گل گهر سیرجان (تیم بدون شکست لیگ) از جمله مواردی بود که جوانان آذربایجان موفق شدند در نیم فصل اول مسابقات، کسب کنند.

والیبال دیار تبریز و آذربایجان در سال های گذشته مهد معرفی استعدادهای ناب والیبالی به کشورمان بوده است و با تشکیل تیم والیبال مس سونگون ورزقان با ترکیب 90 درصد بومی، حضور 3 بازیکن تیم ملی نوجوانان (نائب ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد درخشان مس سونگون با والیبالیست های جوان و بومی

عملکرد درخشان مس سونگون با والیبالیست های جوان و بومی