مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-06سياسي

رفع نقاط حادثه خیز معابر کرمانشاه سرعت می گیرد


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 16 نقطه حادثه خیز در معابر شهر کرمانشاه گفت: رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه های متولی سرعت خواهد گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به شناسایی 16 نقطه حادثه خیز در معابر شهر کرمانشاه گفت: رفع این نقاط با حضور و مشارکت دستگاه های متولی سرعت خواهد گرفت.

سردار مهدی حاجیان در حاشیه بازدید از برخی معابر شهر کرمانشاه، در جمع خبرنگاران با اشاره به تدوین برنامه هایی جهت بازدید میدانی مدیران دستگاه های اجرایی و مسئولان کرمانشاه از نقاط حادثه خیز این شهر گفت: امروز با همراهی شهردار، معاون دادستان، مدیر دفتر فنی استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی به صورت میدانی از برخی نقاط بازدید صورت گرفت و تصمیمات خوبی برای رفع نواقص و مشکلات آنها اتخاذ شد.

وی با اشاره به فوت 91 نفر در حوادث ترافیکی درون شهری کرمانشاه طی هشت ماهه امسال و رشد 15 درصدی افراد جان باخته نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: نمی توانستیم همینگونه بنشینیم و نظاره گر مرگ همشهریان خود باشیم، بنابراین تصمیم گرفتیم در بازدیدهای میدانی هرچه سریعتر نسبت به رفع نقاط حادثه خیز اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع نقاط حادثه خیز معابر کرمانشاه سرعت می گیرد

رفع نقاط حادثه خیز معابر کرمانشاه سرعت می گیرد