مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 09:362023-12-01سياسي

نائب رییس مجلس: به اقدامات دولت انقلابی امیدوار هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری، نائب رییس مجلس شورای اسلامی در مراسم یادواره شهدای روحانی شهرستان اردستان، اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام و در تمام حوادث روحانیون در راستای دفاع از مردم در برابر دشمنان ایستادگی و مقاومت کرده اند و همیشه مردم حضور روحانیون را در تمام صحنه های انقلاب و دفاع از آن، احساس کرده اند همچنین در قیام های بزرگ در طول تاریخ نقش داشتند.

وی افزود: همیشه در ادوار ستم شاهی حاکمیت ظالمان، پرچم مخالفت با این حاکمان را روحانیونی همچون شهید مدرس برافراشتند و در طول تاریخ روحانیونی که شاخص بودند و توانستند اقدام موثر انجام دهند که در حقیقت نقشه راه انسان های هدایت یافته بودند.

حجت الاسلام ذوالنوری خاطرنشان کرد: روحانیون در طول تاریخ تمام هستی خود را برای هدایت مردم، دفاع از ناموس و حمایت از دین مردم فدا کردند، شهید مدرس شخصیت منحصر به فردی بود و اگر نام این شهید باقی مانده به این دلیل بوده که این شهید قبل از یک روحانی بودن، یک عارف خودساخته و شخصیت معنوی بود.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید مدرس در مقابل قدرت های استبدادی، نفوذناپذیر و تسلیم ناپذیر بود و در مجلس انقلابی ایجاد کرد چنان که مجلس متحول شد و اثری را در تاریخ برجای گذاشت که از آن زمان تاکنون روز شها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائب رییس مجلس: به اقدامات دولت انقلابی امیدوار هستیم

نائب رییس مجلس: به اقدامات دولت انقلابی امیدوار هستیم