مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 22:452023-12-05دانش

دانشجویان با تفکر جهانی شدن، تحصیل کنند


رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نگاه دانشگاه بین المللی و به سمت جهانی شدن است و دانشجویان باید با این تفکر در این دانشگاه تحصیل کنند.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: نگاه دانشگاه بین المللی و به سمت جهانی شدن است و دانشجویان باید با این تفکر در این دانشگاه تحصیل کنند.

فرهاد غلامی امرو در آیین نکوداشت روز دانشجو که در سالن مصباح مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد، ضمن تبریک روز دانشجو با بیان اینکه این روز را به مناسبت شهادت دانشجویان 16 آذر گرامی می داریم، اظهار کرد : دانشجو در کنار نقش اصلی مطالبه علم و دانش، باید در ارتقای فرهنگ دانشگاهی و سطوح معنوی خود تلاش فراوانی کند.

وی افزود: آینده از آن شما دانشجویان است زیرا از دل همین دانشگاه است که دانشجویانی در آینده کرسی های مهم کشوری را تصاحب خواهند کرد.

این مسئول تاکید کرد: فضای امروز دانشگاهی به نسبت گذشته هم از نظر افزایش دانشجو، کیفیت آموزش، استفاده از فناوری های نوین و افزایش مقالات علمی و تولید علم بسیار رشد پیدا کرده است .

غلامی با اظهار این مطلب که این دانشگاه یک دانشگاه جوانی است که از سال 1365 آغاز به کار کرده که هم اکنون دارای جایگاه خوبی در کشور است، اعلام کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران جزو 10 دانشگاه برتر کشور و مرکز کلان منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان با تفکر جهانی شدن، تحصیل کنند

دانشجویان با تفکر جهانی شدن، تحصیل کنند