مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 17:102023-12-12اقتصادي

ارسال 335 ایده به هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان


رییس جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان از ارسال 335 ایده به این جشنواره خبر داد و گفت: به 12 ایده جوایز نقدی و به هر کدام 100 میلیون تومان اعطا می شود که 10 درصد به شکل نقد و 90 درصد در قالب حمایت است.

- رییس جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان از ارسال 335 ایده به این جشنواره خبر داد و گفت: به 12 ایده جوایز نقدی و به هر کدام 100 میلیون تومان اعطا می شود که 10 درصد به شکل نقد و 90 درصد در قالب حمایت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود کمره ای در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان که امروز در تالار علامه امینی دانشگاه تهران در حال برگزاری است، با بیان اینکه ایجاد امید در جوانان، ایجاد اشتغال و حرکت در مسیر فناورانه مساله روز است، تاکید کرد: جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با هدف حمایت از ایده های جوانان و کسب و کارهای نوپا و ارتقای جایگاه علمی کشور در سطح فناوری برگزار می شود.

رییس جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان با تاکید بر اینکه در جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان، 335 ایده دریافت کردیم، افزود: تعداد 284 ایده از جوانان و تیم های ایده پرداز است، 33 نفر از آنها با داوری های سخت و سنگین به مرحله بعدی راه پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 335 ایده به هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان

ارسال 335 ایده به هفتمین جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان