مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-06سياسي

آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد


آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور تبریز با برنامه های مختلف سخنرانی، مسابقه، تئاتر، اجرای زنده موسیقی و تجلیل از دانشجویان برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور تبریز با برنامه های مختلف سخنرانی، مسابقه، تئاتر، اجرای زنده موسیقی و تجلیل از دانشجویان برگزار شد.

رییس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه، 15 آذر در مراسم روز دانشجو که در سالن علامه جعفری دانشگاه پیام نور مرکز تبریز برگزار شد، یاد شهدای دانشجو را گرامیداشت.

صمد عزیزی با اشاره ای به فلسفه وجودی روز دانشجو و تشریح وقایع سال 1332، مولفه های دانشجویان پیشتاز وقت را در تأثیرگذاری و بیداری احاد مردم تشریح کرده و آگاهی از مسائل جامعه، حساسیت به شرایط اجتماعی، شناسایی و محو سیستم های اطلاعاتی و جاسوسی بیگانگان و استکبارستیزی را از اهم آنان ذکر کرد.

وی همچنین با تبیین فرایند انتخابات، مشارکت عمومی جهت اعتلای کشور، تعیین و تبلیغ معیارهای انتخاب برتر و در تراز نظام و لایق مردم را خواستار شده و نقش دانشجو به عنوان قشر پیشتاز جامعه را در این امر حائز اهمیت دانست .

همچنین در این مراسم مسابقه، اجرای زنده موسیقی، تئاتر و از دانشجویان تجلیل به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد

آیین گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار شد