مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:002023-12-18سياسي

آثار پژوهشگاه امام صادق(ع) مورد نیاز جامعه است


استاد عالی حوزه آثار انتشار یافته در پژهشکده علوم اسلامی امام صادق(ع) را عالمانه و ارزشمند دانست و گفت: آثاری که در این پژوهشگاه تولید می شود موردنیاز جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله احمد عابدی دیدار رییس، اعضای هیئت علمی و پژوهشگران پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت هفته پژوهش درباره با ارزش مطالعه و تحقیق بیان داشت: شما پژوهشگران پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) بهترین کار را دارید چون با پژوهش سروکار دارید.

وی افزود: من از آثار پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) فراوان استفاده کرده ام؛ در این پژوهشگاه کتابی با عنوان جهاد در آیینه قرآن نوشته شده که در آن حدود 380 آیه در رابطه با جهاد آمده است که در این زمینه کارهای محققانه و عالمانه ای انجام شده است.

عابدی یادآور شد: درزمینه تاریخ هم پژوهشگاه آثار بسیار خوبی دارد و همچنین کتابی به اسم امنیت در قرآن و سنت در این پژوهشگاه نوشته شده که خیلی عالمانه و ارزشمند است و مطالبی را تولید می کنید که موردنیاز جامعه است و در زمینه هایی که کسی کار نکرده، شما کار کردید.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حمید نگارش رییس پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک هفته پژوهش و فناوری، بیان داشت: قدمت پژوهشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار پژوهشگاه امام صادق(ع) مورد نیاز جامعه است

آثار پژوهشگاه امام صادق(ع) مورد نیاز جامعه است