مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-03اقتصادي

فعالیت بیش از 166 واحد صنعتی و معدنی در قروه


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه گفت: در حال حاضر 107 واحد صنعتی و 59 واحد معدنی در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 36 واحد معدنی و 58 واحد صنعتی فعال هستند.

- ایسنا/کردستان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه گفت: در حال حاضر 107 واحد صنعتی و 59 واحد معدنی در این شهرستان وجود دارد که از این تعداد 36 واحد معدنی و 58 واحد صنعتی فعال هستند.

مجتبی رستمی با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان قروه در بخش معدن، اظهار کرد: برندسازی اقلام صادراتی این شهرستان در حوزه مواد معدنی یک نیاز جدی به ویژه در بحث معادن سنگ که از کیفیت و مرغوبیت بالایی در این حوزه برخوردار هستند.

وی افزود: به جز معادن طلا، پوکه و مرمر، معادن کریستال و چینی نیز در این شهرستان وجود دارد، اما به دلیل مقرون به صرفه نبودن، هم اکنون تعدادی از این معادن غیرفعال هستند.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قروه همچنین تعداد واحدهای صنعتی قروه را 117 مورد بیان کرد و ادامه داد: از این تعداد 72 واحد آن فعال، 14 واحد نیمه فعال، 22 واحد راکد و 11 واحد نیز جمع آوری شده اند.

رستمی یادآور شد: شهرستان قروه در زمینه انواع سنگ های معدنی فعال است که بخشی از تولیدات به صورت صادرات از این شهرستان به خارج از کشور صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 166 واحد صنعتی و معدنی در قروه

فعالیت بیش از 166 واحد صنعتی و معدنی در قروه