مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 19:152023-11-25سياسي

امنیت در استان اردبیل مردم پایه است


معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل گفت: امنیت در استان اردبیل کاملا مردم پایه است و نیروهای امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت با همراهی و همکاری مردم با کمترین مشکل و چالش مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف خدادادی نیز در همایش خشونت علیه زنان که در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، با بیان اینکه استان اردبیل یک استان امن و آرام است، اظهار کرد: خشونت ها در این استان از نوع جزیی و سبک است و نوع کلان نظیر آدم ربایی، گروگانگیری و قتل یا نداریم یا در قیاس با استان های دیگر بسیار اندک است.

وی افزود: آسیب های اجتماعی انواع مختلفی دارد و خشونت، یکی از این آسیب هاست و افزایش میزان آن نشانگر درست کار نکردن بخش های مختلف جامعه است.

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل با بیان اینکه خشونت های سبک نیز اغلب، فرهنگی است، بیان کرد : طبق بررسی ها، 51 علت برای بروز خشونت های سبک از جمله ستیزه جو بودن افراد احصا شده که دلایل اجتماعی، اقتصادی، خانوادگی و حتی روانی از آن جمله است.

خدادادی ادامه داد: بالاترین علت ضعف در مهارت های ده گانه است و ما در گفتگو ضعف داریم.

معاون رییس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: اگر ما بخواهیم از بروز خشونت پیشگیری کنیم باید از مدارس شروع کنیم و آموزش و پرورش یکی از عوامل اصلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت در استان اردبیل مردم پایه است

امنیت در استان اردبیل مردم پایه است