مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 23:462023-12-16اجتماعي

لزوم انتخاب زمان مناسب برای گزینش در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش


در حال برنامه ریزی هستیم که زمان آزمون های استخدامی پیش رو را طوری تنظیم کنیم که زمان کافی برای انجام مراحل گزینش وجود داشته باشد.

- به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش در دیدار با مدیرکل و کارکنان دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش، استخدام های امسال آموزش و پرورش را جز تاریخی ترین استخدام های کشور خواند و گفت: در هیچ دوره ای این حجم از استخدام را به صورت یکجا نداشتیم و به همین خاطر برای کار بزرگی که انجام دادید همواره قدردان شما هستم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: برای اصلاح زیرساخت ها نیاز به تغییرات بنیادی داریم و در حال برنامه ریزی هستیم که زمان آزمون های استخدامی پیش رو را طوری تنظیم نماییم که زمان کافی برای انجام مراحل گزینش وجود داشته باشد.

صحرایی همچنین برگزاری آزمون اختصاصی تربیت معلم را کاری جدید و تحولی اساسی دانست و بر همین اساس گفت: بر پایه همین برنامه ریزی ها، تقویم اجرایی برای آزمون های استخدامی در حال تدوین است.

وی افزود: هدف ما این است که معلمان در چارچوب سند تحول تربیت شده باشند و این موضوع به ساز و کارهایی نیاز داشت که نقش گزینشگران در آن جدی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انتخاب زمان مناسب برای گزینش در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش

لزوم انتخاب زمان مناسب برای گزینش در آزمون های استخدامی آموزش و پرورش