مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-28اقتصادي

بودجه شهرداری بجنورد اصلاح شد


رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد از تصویب اصلاحیه بودجه شهرداری به مبلغ 66 میلیارد و 700 میلیون تومان خبرداد و اظهارکرد: این اقدام در راستای تقویت طرح و برنامه های دراولویت شهرداری ضروری شناخته شد و با طرح در جلسات متعدد مورد بررسی واقع و به تصویب رسید.

- یوسف مغروری، رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از تصویب اصلاحیه بودجه شهرداری به مبلغ 66 میلیارد و 700 میلیون تومان خبرداد و اظهارکرد: این اقدام در راستای تقویت طرح و برنامه های دراولویت شهرداری ضروری شناخته شد و با طرح در جلسات متعدد مورد بررسی واقع و به تصویب رسید.

وی گفت: طرح های دراولویت شهرداری احیای پارکینگ ها درحوزه تملک و توسعه، حفظ و نگهداری از ماشین آلات به دلیل فرسودگی بالا از 8 میلیارد به 12 میلیارد تومان رسید و درحوزه عمران پروژه زیرسازی از 80 میلیارد به 85 میلیارد ریال مصوب شد.

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همچنین اجرای طرح هوشمندسازی درشهرسازی را با پیشرفت 90 درصد رضایت بخش توصیف کرد و افزود: بودجه این بخش 5 میلیارد و 200 میلیون تومان بوده که درحوزه نرم افزاری یک میلیارد دیگر به آن اضافه شد و درساخت المان شهدای گمنام و جانمایی اجرای آن در گلستان شهر و باباموسی یک میلیارد و 500 میلیون تومان لحاظ کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه شهرداری بجنورد اصلاح شد

بودجه شهرداری بجنورد اصلاح شد