مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 10:152023-12-02اقتصادي

تولیدکنندگان بومی بوشهر کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند


استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی تولیدات بومی استان بوشهر، از تلاش برای تسهیل صادرات محصولات استان بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم ارتقای سطح کیفی تولیدات بومی استان بوشهر، از تلاش برای تسهیل صادرات محصولات استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی زاده جمعه شب در بازدید از کارخانجات تولیدی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: تقویت تولید بومی از اولویت های اساسی استان در سال جاری است و برای تحقق این مهم از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می بریم.

وی افزود: حمایت از تولیدکنندگان استان، علاوه بر رونق اقتصادی و کاهش قیمت ها، در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی و بهبود معیشت خانوارها نیز تاثیر بسزایی دارد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: سرکشی از این واحدهای تولیدی در راستای شناخت مشکلات و دغدغه های حوزه تولید و رفع موانع پیش روست که امیدوارم این روند تداوم یابد.

محمدی زاده بیان کرد: بازاریابی محصولات تولیدی استان بویژه بازار خارجی تولیدات، در دستور کار قرار دارد و سازمان توسعه تجارت و وزارت خارجه و وزارت اقتصاد و سایر متولیان امور نیز در این زمینه کمک می کنند.

وی یادآور شد: تولیدکنندگان بومی باید برای رقابت با نمونه خارجی یا داخلی، کیفیت تولیدات خود را بالاتر ببرند و در غیر این صورت، ممکن اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدکنندگان بومی بوشهر کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند

تولیدکنندگان بومی بوشهر کیفیت محصولات خود را بالاتر ببرند