مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 16:052023-11-26اقتصادي

اجرای طرح الگوی کشت در اراضی کشاورزی بوشهر


معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: طرح الگوی کشت در سطح 144 هزار هکتار در اراضی کشاورزی استان بوشهر اجرایی شده است.

- علی باستین در بازدید از اراضی کشاورزی استان بوشهر گفت: بهبود وضعیت آب کشاورزان از موفقیت های دولت سیزدهم است و طرح های متنوعی در این راستا عملیاتی شده است.

وی افزود: تلاش برای توسعه صادرات محصولات کشاورزی مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر نهایت توان خود را به کار می گیریم.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: طرح الگوی کشت در سطح 144 هزار هکتار در اراضی کشاورزی استان اجرا شده که تاثیر بسزایی در بهبود تولیدات دارد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نیز گفت: ترویج و اصلاح الگوی کشت با تشکیل کاروان های ترویجی و جایگزین کردن محصولات کم آب بر، کم هزینه و پر فروش امری ضروری است.

کبری توکلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به اقلیم خشک و نیمه خشک ایران و کمبود منابع آبی در استانی مانند بوشهر، آب به عنوان یکی از عوامل محدودکننده تولید، نقش مهمی را در تعیین نوع فعالیت های زراعی در استان ایفا می کند.

او افزود: آسیب پذیری سفره های آب زیرزمینی در اثر برداشت بی رویه از منابع آبی، اتمام پتانسیل قابل توسعه بهره برداری از آب های زیر زمینی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح الگوی کشت در اراضی کشاورزی بوشهر

اجرای طرح الگوی کشت در اراضی کشاورزی بوشهر