مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 21:302023-12-05سياسي

مردم رودسر با شهید محمدرضا یعقوبی وداع کردند


مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در رودسر با حضور آحاد مختلف مردم و مسوولان این شهرستان در مسجد شهدای رودسر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، مراسم وداع با پیکر شهید تازه تفحص شده مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در رودسر با حضور آحاد مختلف مردم و مسؤولان این شهرستان در مسجد شهدای رودسر برگزار شد.

مراسم ویژه وداع با پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت در روز چهارشنبه، بعد از نماز مغرب و عشا در گلزاری شهدای رشت و با حضور آحاد مختلف مردم و مسوولان استانی برگزار خواهد شد.

  تشییع پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی در شهر رشت، در روز پنجشنبه از ساعت 8:30 صبح، بعد از مراسم صبحگاه مشترک و اقامه نماز در سپاه ناحیه رشت، به سمت گلزار شهدای این شهر برگزار می شود.

  پیکر شهید مدافع حرم محمدرضا یعقوبی بعد از هفت سال در راستای پیگیری دستور سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر پیگیری مفقودین محور خان طومان سوریه به مهین اسلامی بازگشته است.

  او که عاشق حضرت زهرا (س) و امیر المؤمنین (ع) بود در ایام فاطمیه پیکرش کشف و امشب مردم زادگاهش با این شهید سرافراز وداع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم رودسر با شهید محمدرضا یعقوبی وداع کردند

مردم رودسر با شهید محمدرضا یعقوبی وداع کردند