مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-11بين الملل

استاد آمریکایی: حماس نماینده واقعی مردم فلسطین است+فیلم


استاد آمریکایی رشته روابط بین الملل در یکی از معروف ترین دانشگاه های انگلیس می گوید که حماس از مردم فلسطین جدا نیست و سیاستمداران در آمریکا جرات نه گفتن به اسراییل را ندارند.

-   کریستیان امانپور از این کارشناس ارشد مسائل منطقه غرب آسیا درباره اینکه آمریکا و اتحادیه عرب برای موضوع فلسطین و جنگ غزه چه کاری باید بکنند، سوال کرد.

این آمریکایی لبنانی تبار در جواب به این سوال روی تسلط اسراییل و لابی های آن بر صحنه سیاست آمریکا و سیاستمداران این کشور دست گذاشت.

استاد روابط بین الملل در مدرسهٔ اقتصاد و علوم سیاسی لندن گفت که هر کسی که به صلح علاقه مند است، باید این موضوع را به رسمیت بشناسد که راهکار موسوم به دو دولتی که ایالات متحده دارد درباره آن حرف می زند و فقط کار نمایشی درباره آن انجام می دهد، واقعا هیچ نتیجه ای نداشته است .

به گفته او، در عالم واقع، در حالی که ایالات متحده در حال صحبت درباره راهکار دو دولتی است، چه اتفاقی روی زمین (تحولات میدانی) افتاده است؟ شما هم اکنون تقریبا بیش از یک میلیون شهرک نشین دارید، یک میلون نفر که در اراضی اشغالی فلسطین در کرانه باختری و قدس شرقی زندگی می کنند.

اسراییل در حال مسابقه دادن با زمان است تا اراضی فلسطین را برباید و این اراضی را مستعمره کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد آمریکایی: حماس نماینده واقعی مردم فلسطین است+فیلم

استاد آمریکایی: حماس نماینده واقعی مردم فلسطین است+فیلم