مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 07:352023-12-09بين الملل

ایران: حمایت های نظامی از رژیم صهیونیستی متوقف شود


معاون نمایندگی ایران در سازمان ملل گفت: جمهوری اسلامی مجدداً خواستار توقف فوری تجاوز به غزه، توقف همه حمایت های نظامی از رژیم متجاوز و اشغالگر و اجرای توقف پایدار و بادوام خصومت ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، زهرا ارشادی سفیر و معاون نمایندگی دایم ایران در سازمان ملل متحد روز جمعه به وقت محلی در نشست مجمع عمومی سازمان ملل افزود: همه عاملان جنایات علیه فلسطینیان، از جمله کسانی که به رژیم اسراییل برای ارتکاب جنایات وحشیانه در فلسطین، به ویژه در غزه کمک می کنند، باید پاسخگو باشند.

این دیپلمات ارشد جمهوری اسلامی ایران که در نشست مجمع عمومی سازمان ملل با عنوان تقویت هماهنگی کمک های بشردوستانه و کمک های بشردوستانه سازمان ملل متحد، از جمله کمک های ویژه اقتصادی سخن می گفت، افزود: تمام اصول و اهداف منشور ملل متحد، به ویژه احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی کشورها، باید توسط همه کشورها و همچنین سازمان های کمک های بشردوستانه، هنگام ارایه کمک های بشردوستانه در سرزمین های دیگر، به شدت رعایت شود.

از آنجایی که کشورها نقش و مسئولیت اصلی را در واکنش به شرایط اضطراری بشردوستانه خود دارند، مالکیت و رهبری ملی در هماهنگی کمک های بشردوستانه برای اطمینان از ارایه مؤثر آن باید مورد تأیید قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران: حمایت های نظامی از رژیم صهیونیستی متوقف شود

ایران: حمایت های نظامی از رژیم صهیونیستی متوقف شود