مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 16:502023-12-01سياسي

نمایندگان مجلس اجازه نفوذ قدرت ها در قانون گذاری را ندهند


نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری ها اجازه اعمال نفوذ قدرت ها را ندهند و تنها منافع مردم جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیرند.

- ایسنا/هرمزگان امام جمعه بندر عباس گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در قانون گذاری ها اجازه اعمال نفوذ قدرت ها را ندهند و تنها منافع مردم جمهوری اسلامی ایران را در نظر بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (دهم آذرماه) در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته بندرعباس،ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نیروی دریایی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در تمام ابعاد با جهش روبرو بوده است و در حال حاضر ایران یکی از قوی ترین نیروهای دریایی جهان را دارد.

وی با ذکر این نکته که دوره تکامل نیروی دریایی را به سه بخش تقسیم کرد، عنوان کرد: درخشش نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با وجود امکانات محدودی که در اختیار داشتند یکی از بخش های تکامل نیروی دریایی بود که رژیم بعثی را با انجام عملیات هایی مانند مروارید در میدان، زمین گیر کردند.

امام جمعه بندرعباس، با اشاره به رشادت ها وایستادگی های ارتش جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکا در دوران هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: اوایل انقلاب وقتی نیروهای آمریکایی شرایط را برای ناا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس اجازه نفوذ قدرت ها در قانون گذاری را ندهند

نمایندگان مجلس اجازه نفوذ قدرت ها در قانون گذاری را ندهند