مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:052023-11-27اقتصادي

77 قرارداد حق بهره برداری در شهرک صنعتی خلخال منعقد شده است


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: در شهرک صنعتی خلخال، 77 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که در این بین 41 واحد تولیدی با اشتغال زایی 400 نفر موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراجع ذیصلاح شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم علایی ظهر امروز درنشست مشترک با فرماندار خلخال که در محل فرمانداری خلخال برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی این شهرستان در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و بر روند رونق بخشی به واحدهای راکد و غیرفعال و کمک به رفع موانع تولید و تامین زیرساخت های شهرک‎ها و نواحی صنعتی این شهرستان تأکید شد.

وی افزود: یکی از اولویت ها و برنامه های مهم و جدی این شرکت کمک به رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی است که تلاش می کنیم با حمایت مدیران و مسؤولان، به این هدف مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: در شهرک صنعتی خلخال، 77 قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که در این بین 41 واحد تولیدی با اشتغال زایی 400 نفر موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراجع ذی صلاح شده اند.

علایی عنوان کرد: با توجه به نبود زمین صنعتی در شهرک صنعتی خلخال، آماده سازی ناحیه صنعتی گزاز از اهمیت فراوانی برخوردار است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

77 قرارداد حق بهره برداری در شهرک صنعتی خلخال منعقد شده است

77 قرارداد حق بهره برداری در شهرک صنعتی خلخال منعقد شده است