مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-04پزشكي

چتر بیمه تامین اجتماعی بر سر 322 هزار کهگیلویه و بویراحمدی


مدیرکل تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از 322 هزار نفر از جمعیت این استان زیر پوشش تامین اجتماعی هستند و از خدمات بیمه ای و درمانی این سازمان استفاده می کنند.

- رسول چراغ سحر هم زمان با 13 آذرماه روز بیمه در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در حال حاضر 105 هزار و 800 نفر به عنوان بیمه شده اصلی زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند که با احتساب افراد تبعی شمار آنها به بیش از 322 هزار نفر می رسد.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد افزود: بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان از خدمات و حمایت هایی چون مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان ، مقرری بیمه بیکاری، کمک هزینه ازدواج ، غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری، کمک هزینه وسایل کمک پزشکی ، حمایت در برابر حوادث و بیماری ها و .

برخوردار هستند.

وی گفت: سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان بیمه گر اجتماعی متولی اصلی بیمه کارگران، صاحبان مشاغل آزاد و افراد فاقد بیمه است و علاوه بر بیمه شدگان اجباری شاغل در مراکز تولیدی، صنعتی، خدماتی و صنفی، آمادگی دارد سایر افرادی را که از هیچ نوع پوشش بیمه ای برخوردار نیستند، تحت پوشش قرار دهد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان، بیمه فراگیر خانواده را طرحی برای برخوردار شدن همه افراد از پوشش بیمه ای بیان کرد و گفت: زنان خانه دار و دخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چتر بیمه تامین اجتماعی بر سر 322 هزار کهگیلویه و بویراحمدی

چتر بیمه تامین اجتماعی بر سر 322 هزار کهگیلویه و بویراحمدی