مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-12اقتصادي

اختصاص 30 هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی به ایلام


فرمانده سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: به منظور ارائه خدمات محرومیت زدایی در زمینه های مختلف همچون مسکن و راه های روستایی، 30 میلیارد ریال اعتبار به استان ابلاغ شد.

- جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام، شامگاه سه شنبه 21 آذرماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به منظور ارائه خدمات محرومیت زدایی در زمینه ی مسکن، آب شرب، راه روستایی، نوسازی مدارس، خانه بهداشت، منابع طبیعی، آبخیزداری و جهاد کشاورزی در ایلام، 30 هزار میلیارد ریال اعتبار به استان ابلاغ شد.

وی افزود: خدمت رسانی و محرومیت زدایی بسیج به همه جغرافیای استان تعلق داشته و بزودی فاز عملیاتی این اقدامات براساس اعتبار تخصیصی و با همت بسیج سازندگی سپاه امیر المومنین (ع) آغاز خواهد شد.

  فرمانده سپاه امیر المؤمنین (ع) استان ایلام یادآور شد: یکی از اقدامات شاخص این سپاه در حوزه محرومیت زدایی، جهاد آبرسانی بوده که در فاز اول طرح 128 روستا را شامل شده و به امید خدا در فاز دوم 210 روستای محروم دیگر را که تصویب شده تحت پوشش قرار خواهیم داد.

  وی اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته و به منظور تکمیل و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی در دست اقدام، 1600 میلیارد ریال اختصاص یافته که از این مبلغ 1200 میلیارد ریال توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و مابقی آن ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 30 هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی به ایلام

اختصاص 30 هزار میلیارد ریال اعتبار محرومیت زدایی به ایلام