مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 12:502023-11-30پزشكي

وزیر بهداشت: مشکلات بیمارستان شهید بهشتی کاشان حل و فصل می شود


خدمات بیمارستان شهید بهشتی، خدمات قابل قبولی است و ویژگی های دانشگاه علوم پزشکی را دارد و سعی می کنیم با بررسی های صورت گرفته مشکلات را حل و فصل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  کاشان، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان  شهید بهشتی کاشان، اظهار کرد: قدمت 40 ساله این بیمارستان طبیعتا مشکلاتی را به وجود آورده است.

 وی با بیان اینکه بیمارستان بهشتی کاشان بُعد آموزشی دارد و در سال 90 نیز ساختمان امام علی(ع) به آن اضافه شده است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان پروژه هایی نظیر بیمارستان بقیه الاعظم کاشان را دارد که در حال ساخت است.

عین اللهی با بیان اینکه بیمارستان شهید بهشتی اساتید خوب و دارای دستیار تخصصی دارد، ادامه داد: خدمات بیمارستان شهید بهشتی،خدمات قابل قبولی است و ویژگی های دانشگاه علوم پزشکی را دارد و سعی می کنیم با بررسی های صورت گرفته مشکلات را حل و فصل کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با هدف بازدید از مراکز درمانی و پروژه های در حال ساخت دانشگاه علوم پزشکی کاشان در سفری یک روزه به این شهرستان سفر کرد و در برنامه های پیش بینی شده حضور پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: مشکلات بیمارستان شهید بهشتی کاشان حل و فصل می شود

وزیر بهداشت: مشکلات بیمارستان شهید بهشتی کاشان حل و فصل می شود