مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:502023-11-22اقتصادي

بهره برداری از 7 پروژه جاده ای در منطقه مکران تا پایان دولت سیزدهم


رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه هفت پروژه جاده ای در منطقه مکران تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری می شود، از برنامه ویژه نگهداری راه های اصلی در این منطقه خبر داد.

- رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه هفت پروژه جاده ای در منطقه مکران تا پایان دولت سیزدهم تکمیل و بهره برداری می شود، از برنامه ویژه نگهداری راه های اصلی در این منطقه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داریوش امانی - معاون وزیر راه و شهرسازی - با بیان اینکه سازمان دو وظیفه نگهداری شبکه راه های اصلی و ساخت و نگهداری راه های روستایی را برعهده دارد به تشریح عملکرد سازمان در سواحل مکران پرداخت.

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه بر اساس راهبردهای رهبری در ابلاغ سیاست های دریامحور، ایجاد و ارتقای زیرساخت های این منطقه در برنامه سازمان راهداری است، گفت: برای نگهداری محور شرق و محور ساحلی مکران در جنوب، پنج اولویت در موضوع نگهداری راه های اصلی برنامه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه محور شرق از چابهار آغاز و از سیسستان وبلوچستان خارج می شود و تا مشهد ادامه دارد، تصریح کرد: هم اکنون سازمان راهداری به عنوان یکی از برنامه های راه های اصلی، نگهداری این راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 7 پروژه جاده ای در منطقه مکران تا پایان دولت سیزدهم

بهره برداری از 7 پروژه جاده ای در منطقه مکران تا پایان دولت سیزدهم