مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-05حوادث

دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در « دهلران »


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهلران گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست، 2 نفر متخلف شکار غیرمجاز پرندگان را دستگیر کردند.

- سید محمدرضا آبسالان رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهلران، شامگاه سه شنبه 14 آذرماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در پی گشت و کنترل و پایش حوزه های استحفاظی، مأمورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان موفق شدند 2 نفر متخلف را که اقدام به شکار غیر مجاز پرندگان حمایت شده کرده بودند، دستگیر کنند.

وی افزود: از این متخلفین یک قبضه اسلحه تک لول ساچمه زنی و لاشه تعداد 19 قطعه پرنده حمایت شده دراج کشف و ضبط شد و پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دهلران تصریح کرد: مبلغ ضرر و زیان وارده به محیط زیست 138 میلیون ریال می باشد که متخلفین می بایست به حساب محیط زیست واریز کنند.

وی در پایان افزود: از همیاران و دوستداران محیط زیست و حیات وحش خواستاریم هرگونه شکار، زنده گیری و نگه داری غیرمجاز حیات وحش و پرندگان شکاری را از طریق سامانه ارتباطات مردمی حفاظت محیط زیست 1540 گزارش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، در تاریخ 7 آبان ماه سال جاری نیز 4 نفر متخلف شکار غیرمجاز پرندگان در شهرستان دهلران دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در « دهلران »

دستگیری متخلفین شکار غیرمجاز پرندگان وحشی در « دهلران »