مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-11سياسي

ناظران انتخابات باید نهایت دقت را در عمل به وظیفه خود انجام دهند


رییس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه مجریان و ناظران انتخابات باید نهایت دقت را در عمل به وظیفه خود انجام دهند، گفت: رسالت ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی فراتر از پیشگیری و برخورد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی در همایش روسا و دادستان های حوزه های قضایی استان مرکزی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان سال جاری و تشکیل ستادهای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در شهرستان ها، اظهار کرد: باید رسالت این ستادها فراتر از پیشگیری و برخورد باشد، تمام حاکمیت به دنبال اجرای دقیق عدالت است و در این چند ماه باید حساسیت بیشتری به کار گرفته شود.

 وی با اشاره به ضرورت رصد بیشتر دستگاه های خدمات رسان و پر مراجعه، ادامه داد: اگر چنانچه در این ایام، ترک فعل هایی توسط مدیران یا کارکنان ادارات و دستگاه ها انجام گیرد می تواند موجب نارضایتی مردم شود، لذا دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب در این ایام حساس در کمین هستند تا از نارضایتی های احتمالی در سطح جامعه، بیشترین استفاده را کرده و برای یک شهر و استان ایجاد حاشیه کنند.

رییس کل دادگستری استان مرکزی با اشاره به اهمیت رقابت و سلامت انتخابات، افزود: اگرچه هر یک از مدیران از گرایش های مختلفی برخو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناظران انتخابات باید نهایت دقت را در عمل به وظیفه خود انجام دهند

ناظران انتخابات باید نهایت دقت را در عمل به وظیفه خود انجام دهند