مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 14:252023-11-24سياسي

شرکت نماینده ویژه دولت در مراسم تحلیف رییس جمهور اکوادور


عیسی کاملی، دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف دانیل نوبوا، رییس جمهور جدید اکوادور شرکت و با تعدادی از مقامات اکوادوری و نمایندگان کشورهای لاتینی شرکت کننده ملاقات و گفت وگو کرد.

- عیسی کاملی، دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در مراسم تحلیف دانیل نوبوا، رییس جمهور جدید اکوادور شرکت و با تعدادی از مقامات اکوادوری و نمایندگان کشورهای لاتینی شرکت کننده ملاقات و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده سیاسی کشورمان در ملاقات با مقامات مختلف سیاسی و پارلمانی اکوادور ضمن ابلاغ پیام تبریک، دوستی و همکاری از سوی مقامات عالی کشورمان، بر تمایل و آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت افزایش رایزنی ها و کمک به فعال سازی و گسترش ظرفیتهای همکاریها بویژه در حوزه های تجارت و اقتصاد تاکید نمود.

مقامات اکوادور نیز ضمن تشکر از اهتمام و حضور نماینده دولت ایران در این مراسم، از تداوم گفتگوها و تقویت مراودات و همکاری ها در زمینه های دوجانبه و بین المللی استقبال نموده و بر آمادگی جهت تبادل تجربیات در حوزه های مورد نیاز متقابل تاکید کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت نماینده ویژه دولت در مراسم تحلیف رییس جمهور اکوادور

شرکت نماینده ویژه دولت در مراسم تحلیف رییس جمهور اکوادور