مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 16:412023-12-04اجتماعي

آلودگی هوا تا آخر هفته همچنان در اصفهان استمرار دارد


لیلا امینی، رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: بررسی خروجی مدل های هواشناسی بیانگر تداوم پایداری جو تا اواخر وقت چهارشنبه بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس در این مدت وضعیت جوی در اکثر مناطق استان به صورت صاف گاهی کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم پیش بینی می شود.

امینی بیان کرد: در مناطق مرکزی، صنعتی و کلان شهر اصفهان آسمان غبارآلود، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا و انباشت آلاینده های جوی مورد انتظار است.

رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: وزش باد در مناطق غربی در روز پنجشنبه نسبتاً شدید تا شدید خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تغییرات دما در 24 ساعت آینده محسوس نخواهد بود، گفت: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 20 و کمینه فردا صبح منفی یک درجه و خوروبیابانک با 27 و بویین میاندشت با منفی 8 درجه به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان پیش بینی می شود.

صدور هشدار نارنجی از سوی هواشناسی اصفهان اداره کل هواشناسی استان اصفهان با صدور هشدار سطح نارنجی اعلام کرد که از صبح فردا سه شنبه تا اواخر وقت پنجشنبه  16 آذر به سبب تداوم سکون جوی و افزایش انباشت غلظت آلاینده ها، وضعیت کیفی هوا در مناطق مرکزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوا تا آخر هفته همچنان در اصفهان استمرار دارد

آلودگی هوا تا آخر هفته همچنان در اصفهان استمرار دارد