مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-21سياسي

دیدار معاون وزیر خارجه ترکیه با امیرعبداللهیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون وزیر خارجه ترکیه احمد ییلدیز که به منظور شرکت در دور جدید مشورت های سیاسی ایران و ترکیه به تهران سفر کرده، - احمد ییلدیز معاون وزیر خارجه ترکیه که به تهران سفر کرده در ادامه رایزنی هایش با مقامات ایرانی، امروز با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، معاون وزیر خارجه ترکیه احمد ییلدیز که به منظور شرکت در دور جدید مشورت های سیاسی ایران و ترکیه به تهران سفر کرده، ظهر امروز (پنجشنبه) 30 آذر ماه با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حسین امیرعبداللهیان دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه به گفت وگو پرداخت.

او روز گذشته در دور جدید مشورت های سیاسی ایران و ترکیه که به ریاست او و علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه در محل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، شرکت کرد.

احمد ییلدیز معاون وزیر خارجه ترکیه روز چهارشنبه همچنین با علی اصغر خاجی مشاور ارشد وزیر امور خارجه در امور ویژه سیاسی دیدار و درباره آخرین وضعیت سوریه به گفت وگو پرداخت.

دو طرف در آن دیدار درباره جنایات و تداوم کشتار مردم بیگناه فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و پیامدهای آن بر گسترش جنگ در منطقه به رایزنی پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار معاون وزیر خارجه ترکیه با امیرعبداللهیان

دیدار معاون وزیر خارجه ترکیه با امیرعبداللهیان