مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-20اقتصادي

افزایش 13 درصدی سفرها در کردستان طی سال جاری


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: در هشت ماهه امسال 295 هزار سفر به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، فرزاد حسنی شامگاه امروز در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداران در سنندج در ابتدای سخنان با یادآوری نامگذاری روز 26 آذر به نام روز ملی حمل و نقل اظهار داشت: در این روز در سال 1362 رانندگان به ندای بنیانگذار کبیر انقلاب لبیک گفتند و تمامی کالای دپو شده در بنادر جنوبی کشور در حرکت جهادی جابه جا کردند و به مقاصد مصرف و تولید رساندند و امسال چهلمین سالگرد را آن را جشن می گیریم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با تاکید بر اینکه جمع حاضر باید ادامه دهنده راه رانندگان باشند، افزود: رانندگان همواره  یاری رسان نظام بوده و هستند.

  وی به نامگذاری روز راهدار نیز اشاره و بیان کرد: در یکم دی ماه سال 1375 در راستای بهره برداری ایمنی از راه این روز به عنوان روز راهدار نامگذاری شد.

حسنی با اشاره به فعالیت 13 هزار راننده و بیش از 7500 دستگاه ماشین در بخش حمل و نقل کالای کردستان، افزود: سالانه حدود 8 میلیون تن کالا از مبادی استان جابه جا می شود و تاکنون نیز در این رقم در هشت ماهه امسال 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 13 درصدی سفرها در کردستان طی سال جاری

افزایش 13 درصدی سفرها در کردستان طی سال جاری