مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-12اقتصادي

خرید بیش از 24 میلیارد ماشین آلات موتوری توسط شهرداری رزن


رییس شورای اسلامی شهر رزن از خرید بیش از 24 میلیارد تومان ماشین آلات موتوری توسط شهرداری این شهر برای ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به شهروندان رزنی خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس شورای اسلامی شهر رزن از خرید بیش از 24 میلیارد تومان ماشین آلات موتوری توسط شهرداری این شهر برای ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به شهروندان رزنی خبر داد.

شهرام وثاقتی اظهار کرد: به منظور اهداف عالی مدیریت شهری رزن در ارائه خدمات مطلوب و بهینه تر به شهروندان و نیاز ضروری در به روزرسانی ماشین آلات جدید، افزون بر 24 میلیارد تومان برای تجهیز و خرید ماشین آلات در دوره جدید مدیریت شهری هزینه شده است.

وی تجهیز حوزه خدمات شهری به فناوری های روز و ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین را مهمترین برنامه پیش روی مدیریت شهری این شهرستان به منظور اجرای کیفی وظایف جاری مدیریت شهری برشمرد و یادآور شد: با تأمین و خرید ماشین آلات فوق علاوه بر ارائه خدمات بهینه به شهروندان و رفع نیازهای واحد خدمات شهری و نوسازی ماشین آلات، با این اقدام طرح های عمرانی در سطح شهر با سرعت بیشتری اجرا می شود.

وثاقتی با اشاره به اینکه خودروها و دستگاه های فوق طی دو سال اخیر خریداری شده اند، افزود: لودر، کامیون، ماشین جدول شور، ماشین جاروب، دستگاه دانه بندی ماسه، غلطک، میکسر تولید آسفالت، سیم تریلر هاپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بیش از 24 میلیارد ماشین آلات موتوری توسط شهرداری رزن

خرید بیش از 24 میلیارد ماشین آلات موتوری توسط شهرداری رزن