مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:052023-11-23اقتصادي

تقویت و تجهیز خط انتقال برق شهرک گلخانه ای ماژان


12 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تقویت و تجهیز خط انتقال برق شهرک گلخانه ای ماژان تخصیص یافت.

- خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ سفر به بخش ماژان، چهارمین سفر بخشی استاندار خراسان جنوبی بود که در این بازدید اهم مشکلات این بخش در حوزه های عمرانی، زیرساختی و زیربنایی بخش جلگه ماژان مورد بررسی قرار گرفت.

سید علی حسینی، فرماندار شهرستان خوسف در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این شهرستان صاحب موفق ترین شهرک گلخانه ای استان در محمدیه است و در حال حاضر چشم امید به تکمیل زیرساخت های شهرک گلخانه ای ماژان بسته، تا با استفاده از تجارب گلخانه داران منطقه و استفاده از ظرفیت در این بخش، فراهم کننده اشتغال و گسترش کسب و کار گلخانه ای در این منطقه باشد.

وی اجرای خط انتقال آب، استخر ذخیره آب، ایستگاه پمپاژ و شبکه داخلی آب با هزینه کرد 88 هزار میلیون ریال را از مهمترین اقدامات در حال اجرا در این پروژه گلخانه ای 30 هکتاری دانست.

نماینده عالی دولت در شهرستان خوسف گفت: با عنایت ویژه استاندار خراسان جنوبی به این شهرک گلخانه ای، مقرر شده است 12 میلیارد و 700 میلیون تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری برای تقویت و تجهیز خط انتقال برق (یک مگاوات) شهرک گلخانه ای ماژان تخصیص یابد، که تحقق این مصوبه گام بزرگی در راستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت و تجهیز خط انتقال برق شهرک گلخانه ای ماژان

تقویت و تجهیز خط انتقال برق شهرک گلخانه ای ماژان