مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 16:052023-12-17پزشكي

ایجاد کمربند سفید بیمارستانی در استان تهران


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که در چهار ماه گذشته 2000 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کلانشهر تهران افزوده شده است، از تکمیل کمربند سفید بیمارستانی در شهرهای اقماری اطراف تهران خبر داد.

- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این که در چهار ماه گذشته 2000 تخت بیمارستانی به مراکز درمانی کلانشهر تهران افزوده شده است، از تکمیل کمربند سفید بیمارستانی در شهرهای اقماری اطراف تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از کلان بیمارستان غدیر تهران، گفت: در دولت مردمی طی چهار ماه 2000 تخت بیمارستانی و دو کلان بیمارستان در تهران راه اندازی شده و در مجموع 16 هزار تخت بیمارستانی جدید در کشور به بهره برداری رسیده است.

وی افزود: کمربند سفید بیمارستانی در شهرهای اقماری تهران همچون شهریار، فردیس، ورامین، پاکدست، اسلامشهر و ملارد ایجاد شده و در حال توسعه است.

وزیر بهداشت تلاش برای ارائه رایگان خدمات درمانی به کودکان زیر هفت سال کشور را از اهداف وزارت بهداشت ذکر و اظهارکرد: ‎هدف دولت، ارائه رایگان خدمات درمانی به محرومان است و رایزنی با دستگاه های مربوطه در این خصوص ادامه دارد.

عین اللهی با بیان این که با راه اندازی صندوق حمایت از بیماران خاص، خدمات بیماران نشان دار تحت پوشش سازمان بیمه سلامت، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد کمربند سفید بیمارستانی در استان تهران

ایجاد کمربند سفید بیمارستانی در استان تهران