مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 19:302023-11-29سياسي

به پزشک نماهای فضای مجازی اعتماد نکنید


دلالان و سودجویانی که از طریق فضای مجازی به درآمد می رسند، بیماران را شکار می کنند و ویزیت و جراحی را در مطب های زیرزمینی انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فتا تهران بزرگ امشب چهارشنبه 8 آذر 1402 در برنامه شهر امن شبکه پنج تهران گفت: متاسفانه امروز، پدیده شوم پزشک بلاگرها و پزشک نماها که در فضای مجازی وجهه پزشکان خدوم را خدشه دار می کنند، زیاد شده است.

معظمی گودرزی ادامه داد: پلیس فتا هم منطبق با وظایف خودش در این زمینه در حال ورود است.

رییس پلیس فتا تهران بزرگ افزود: قالب کسانی که در این حوزه وارد شده اند کسانی هستند که در حوزه جراحی های زیبایی، پیکرتراشی و فیزیوتراپی این کار انجام می دهند و درحالی که ماساژور هستند خودشان را پزشک معرفی می کنند.

وی تصریح کرد: مردم عزیز باید بدانند کسانی که پزشک هستند اغلب به تبلیغات در شبکه های مجازی نیاز ندارند اما افراد دلال بیمار و سودجویانی که اصلاً پزشک نیستند و صرفاً از زرق و برق های فضای مجازی استفاده می کنند و اصطلاحا بیماران را شکار می کنند و در مطب های غیر مجاز جراحی را انجام می دهند.

معظمی گودرزی گفت: سازمان نظام پزشکی سایتی دارد که در این سایت اسم هر فرد یا شماره نظام پزشکی فردی که خودش را پزشک معرفی کرده جستجو کنیم، قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پزشک نماهای فضای مجازی اعتماد نکنید

به پزشک نماهای فضای مجازی اعتماد نکنید