مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:202023-11-29فرهنگي

کمپوت گلابی جایزه ویژه جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است»


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است» در ایام سالگرد انتشار این تیتر تاریخی روزنامه شرق برگزار می شود و شاعران می توانند آثار خود را با موضوعات جشنواره و موضوع بخش ویژه آن تا 15 دی ماه 1402 به دبیرخانه جشنواره .

- کمپوت گلابی جایزه ویژه جشنواره شعر طنز امضای کری تضمین است باشگاه طنز انقلاب اسلامی ششمین جشنواره شعر طنز امضای کری تضمین است را در محور های مختلف برگزار می کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، ششمین جشنواره شعر طنز امضای کری تضمین است در ایام سالگرد انتشار این تیتر تاریخی روزنامه شرق برگزار می شود و شاعران می توانند آثار خود را با موضوعات جشنواره و موضوع بخش ویژه آن تا 15 دی ماه 1402 به دبیرخانه جشنواره امضای کری تضمین است ارسال کنند.

این جشنواره هر سال با موضوعاتی حول محور غرب زدگی برگزار می شود.

موضوعات ویژه امسال این جشنواره نیز عبارتند از طناب پوسیده آمریکا (برای اوکراین و دیگر نواحی)، آزادی بیان به سبک غربی، نظم نوین جهانی و فرهنگ مصرف گرایی.

همچنین بخش ویژه این جشنواره امسال با نام جاش خوب نمی شه! و با محوریت حرکت مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمپوت گلابی جایزه ویژه جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است»

کمپوت گلابی جایزه ویژه جشنواره شعر طنز «امضای کری تضمین است»