مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:252023-12-13سياسي

آزادی 21 زندانی به مناسبت ایام فاطمیه در خراسان جنوبی


21 نفر از زندانیان جرائم غیرخشن و واجد شرایط، در بازدید مسوولان قضایی از زندان مرکزی، با دستور رییس کل دادگستری و دادستان مرکزی خراسان جنوبی آزاد شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین علی موحدی راد، رییس کل دادگستری خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: در بازید قضات محاکم قضایی و دادستان های شهرستان های درمیان، خوسف، سربیشه و نهبندان به صورت چهره به چهره و نزدیک با زندانیان دیدار و به درخواست های قانونی آنها در خصوص عفو، تخفیف مجازات و آزادی به صورت جداگانه رسیدگی کردند.

وی افزود: در این دیدار که با آزادی 21 نفر از زندانیان جرائم غیر خشن و واجد شرایط همراه بود، دستورات لازم برای حل مشکلات زندانیان در برخورداری از نهادهای ارفاقی صادر شد.

وی با بیان این که به ایام شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نزدیک هستیم و همچنین شب یلدا دادستان ها حاضر در جلسه به زندانیان واجدشرایط یک هفته مرخصی اعطا کردند و متذکرشد: زندانیان با جرم های سرقت و.

به مرخصی اعزام نخواهند شد.

رییس کل دادگستری خراسان جنوبی تاکیدکرد: در استان مجازات های جایگزین حبس صادر شده اما شاهد پیشرفت بیشتری برای استفاده از مجازات های جایگزین حبس و نظام نیمه آزادی در استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 21 زندانی به مناسبت ایام فاطمیه در خراسان جنوبی

آزادی 21 زندانی به مناسبت ایام فاطمیه در خراسان جنوبی