مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-27اقتصادي

ساخت و ساز در حریم رودخانه فقط با مجوز


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان گفت: هرگونه ساخت و ساز، ایجاد فضای سبز، پارک در حریم و بستر رودخانه باید با مجوز شرکت آب منطقه ای باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، رضا اخلاص مند ظهر امروز در جریان بازدید از نحوه آزادسازی رودخانه عباس آباد که با ورود ماشین آلات سنگین این شرکت آغاز شد اظهار کرد: فاز اول آزادسازی رودخانه عباس آباد تقریبا به بیش از دو ماه زمان نیار دارد.

وی با بیان اینکه فاز نخست آزادسازی از ابتدای جاده حیدره، پشت موزه تاریخ طبیعی شروع و بیش از دو کیلومتر به سمت بالا دست رودخانه ادامه خواهد داشت گفت: سعی بر این است حالت طبیعی رودخانه تغییر نکند و تنها مسیر عبور ایمن سیلاب بازگشایی شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای همدان در خصوص رسیدگی به پرونده های کمیسیون ماده 3 تعیین حد و بستر حریم رودخانه ها اشاره کرد و افزود: پس از تصویب مطالعات تعیین بستر و حریم رودخانه، اعلان عمومی مطالعات انجام شد و بیش از 60 اعتراض به حدود بستر رودخانه عباس آباد در این کمیسیون به ثبت رسید که 15 مورد از آنها مربوط به آزادسازی دو کیلومتر ابتدایی یا همان فاز اول رودخانه است.

  وی تصریح کرد: آرای صادره ابلاغ و موضوع آزادسازی نیز ماه گذشته در شورای حفظ حقوق بیت المال مطرح و مجوز آزادسازی بستر رودخانه عباس آباد نیز اخذ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت و ساز در حریم رودخانه فقط با مجوز

ساخت و ساز در حریم رودخانه فقط با مجوز