مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-11سياسي

اجرای 5 طرح پژوهشی توسط کمیته امداد خراسان جنوبی


مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ضمن تشریح فعالیت های مهم پژوهشی در یک سال گذشته از انجام 5 طرح پژوهشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حسین لشکری، مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی امروز با گرامی داشت هفته پژوهش به رسانه ها اعلام کرد: پیشنهاد طرح های پژوهشی بر اساس نیازسنجی و اولویت بندی موضوعات پژوهشی، به شورای پژوهش استان ارسال می شود و پس از تصویب نهایی، قرارداد منعقد و اجرایی می شود.

وی در خصوص اقدامات این نهاد در حوزه پژوهش گفت: فعالیت های پژوهشی، شامل انجام طرح های پژوهشی، حمایت از آثار علمی (رساله ی دکتری، پایان نامه ی کارشناسی ارشد، کتاب و مقاله)، برگزاری نشست های علمی- تخصصی و.

بوده که با همکاری نخبگان، پژوهش گران و جامعه دانشگاهی انجام شده است.

  مدیر برنامه ریزی و فناوری اطلاعات کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی شناخت وضع موجود و برنامه ریزی برای آینده را از مزیت های کار پژوهشی دانست و تصریح کرد: به منظور ایجاد زمینه های مناسب برای رشد و ارتقای کمی و کیفی پژوهش، بهره گیری از توان و ظرفیت بالقوه حوزه های علمیه، دانشگاه ها، تشویق دانشجویان و طلاب جهت انجام پژوهش های توسعه ای و کاربردی با هدف رفع مسائل و مشکلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 5 طرح پژوهشی توسط کمیته امداد خراسان جنوبی

اجرای 5 طرح پژوهشی توسط کمیته امداد خراسان جنوبی